Що таке НаноФуллерен?

«Nanofulleron»

Фуллеренсодержащей мастило

Пропонується мастило «Nanofulleron» для транспортних засобів, промислових механізмів та інших важконавантажених вузлів, синтезована за допомогою новітніх нанотехнологій.

Дана мастило «Nanofulleron» призначена для додавання в масла й змащення, застосовувані в вузлах ковзання і кочення, і сумісна з усіма маслами і мастилами.

На відміну від існуючих металокерамічних присадок до масел «Nanofulleron» не погіршує ремонтопридатність двигунів і механізмів.

Ефект при застосуванні мастила «Nanofulleron» у двигунах автомобілів спостерігається з першого кілометра пробігу. Ідеальна приробітку тертьових поверхонь (у двигуні, КПП, ШРУС, редукторах, підшипниках) відбувається після 100 – 300 км пробігу.

При використанні мастила «Nanofulleron» відбувається наступне:

  • зменшується тертя сполучених вузлів на 40-70%,
  • збільшується термін служби тертьових поверхонь у 3-5 разів,
  • зростає динаміка автомобіля і його швидкість,
  • компресія в циліндрах вирівнюється і підвищується на 2-4 одиниці,
  • відбувається зниження витрати палива до 20%,
  • підвищується тиск масла,
  • збільшується реальний термін служби моторного масла до 80000 км пробігу без заміни масляного фільтра,
  • відбувається ущільнення сальникових вузлів, значне зниження шумів і вібрації при роботі двигуна і механізмів,
  • поліпшуються стартові характеристики двигуна в холодну пору року.

Мастило «Nanofulleron» забезпечує захисний ефект при роботі двигунів і механізмів в екстремальних умовах (різка зміна навантаження, відсутність охолоджуючої рідини, відсутність масла, робота на марці палива, октанове число якого нижче рекомендованого заводом-виробником).

Ефективна робота мастила «Nanofulleron» підтверджена в умовах експлуатації легкових (в т.ч. VIP-класу) і вантажних автомобілів, сільськогосподарської техніки, суден, промислових редукторів, компресорів та інших машин і механізмів.

  • Заміна масла в двигунах легкових автомобілів проводиться не раніше 80 000 км пробігу.
  • При додаванні в КПП, задній міст, ШРУС, маточини коліс – заправка відбувається один раз за всю експлуатацію автомобіля без заміни мастила (за умови збереження пильовиків).